-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Nyss hemkommen


Ja nu kom vi precis hem i från min syster. Har varit en mycket trevlig kväll med godis, mat och vattenpiparökande. En av mina systrar, hennes kille, bebisen och min lillebrors tjej dök också upp vilket var extra roligt. Vi satt ute och pratade på verandan i flera timmar och jag och R tog oss också en sen kvällspromenad in i skogen för att se om vi hittade några älgar (det gjorde vi inte) Ja det var en lyckad mysfredag!

Nu ska jag nog gå och nana. Det är en dag i morgon också! (åh vad gammal jag lät nu)

Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback