-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Studiestress!


Jisses jag har såå mycket att göra. Tillkom typ x antal kapitel TILL i den här röran vi ska ha prov på den 8:e. Trodde naiv som jag var att vi var klara efter 4 kapitel men tji fick jag! *suck* jag ska inte stressa upp mig, nej, nej inte alls..Just nu håller jag på med ögat. Ganska lätt kapitel som tur är. Har pluggat större delen av dagen efter att jag kom hem från skolan men det blir nog en stund till. Är ledig i morgon så då har jag mer chans att komma längre i mina studier. Just nu existerar inte så mycket annat...

Ciao så länge! Hinner/orkar jag så lägger jag in en filmrecension sedan :)


Lite av det jag håller på med..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback