-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

10:e april!


Hej och goddag! igår var jag hemma hos C en sväng på kvällen och hade tjejkväll bara hon och jag eftersom hennes kille skulle hit på grabbkväll. Vi hade det trevligt med tacos, en film, godis och vin! jag gick hem rätt sent efter tolvslaget någon gång. Tack för en trevlig kväll!

Idag har jag i ärlighetens namn inte gjort något de första timmarna av dagen! satt framför datorn eller vid TVn och kollade på tecknat. Men nu har jag suttit och läst om ledarskap i boken "Gruppsykologi" inför min omtenta och satt faktiskt ute på balkongen med en kudde under rumpan och en filt en stund för att det är så skönt väder. Vår termometer visar 18.4 grader! Insane!

Ska äta lite mat snart. Snabbt och lätt i form av stekpyttipanna med ägg och sedan ska R fortsätta skriva på sin C-uppsats så jag kanske sätter mig en stund till med min bok. Eller så tar jag något slappare och läser lite skönlitteratur i stället. En riktig slapp söndag det vill säga!

Hoppas ni haft en underbar dag och kommer fortsätta ha det också!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback