-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

13:e april


Men åh ni måste tycka mina dagar låter så himla ointressanta! Jag har i alla fall idag gått upp i bra tid (08.45) ätit frukost och druckit kaffe,  skrivit klart en fråga på hemtentan och sammanfattat lite ur boken till den andra tentan. Lite annorlunda idag kan väl vara att jag varit på gymmet och kört slut på mig själv idag också. Kommer ha en härlig träningsvärk i morgon :)

Ska snart äta lite mat och sen se vad jag ska göra. Är sugen på att sjunka ner med boken jag håller på att läsa och det är ju aldrig fel med lite lugn och ro med en bok!

Hoppas ni har en mycket trevlig kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback