-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

16.e april


God härlig lördag på er!

Jag ska snart ta bussen till Trollhättan och möta upp R som har spelat innebandy där med några kompisar. Vi ska sen åka till Vargön och på Thaikväll hemma hos hans mamma och pappa och äta en massa god mat! mums!

Jag har haft en lugn morgon. Kollat på Mulan på Disney channel för jag har faktiskt inte sett den haha. Den var bra :) nu sitter jag och lyssnar på musik och försöker komma på vad jag ska packa ner. Vi ska åka hem ikväll men det känns alltid skönt att vara förberedd ändå!

Hoppas ni har en trevlig solig lördag!

Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback