-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

19:e april


Jättefint väder idag också! jag vill att det ska bli sol på vår balkong så att jag kan sätta mig där ute och sola ansiktet och njuta av värmen. Det är snart 20 grader ute! Underbart!

Sitter och skriver på min hemtenta. Yey.. roligare kan man väl ha. Har lite kvar men har ju tio dagar på mig så jag är inte särskilt stressad än. Ingenting planerat idag. R är iväg och jobbar med sin c-uppsats. När han kommer hem kanske vi ska måla lite utemöbler om vi orkar. Ska bli riktigt gott att få ut stolar och bord igen!

Ha en underbar dag sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback