-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

25:e april


Klockan är 11.40 och det är 19 grader ute! låg ju som jag nämnde på balkongen i ett par timmar igår och idag blir det en favorit i repris! Solen kommer tyvärr inte fram på vår balkong förrän vid kl 14 typ så det blir att vänta i ett par timmar. Ska plugga så länge har jag tänkt.

Igår såg vi första avsnottet av " A game of thrones", serien som jag väntat på och jag får säga att jag inte blev besviken! blir absolut till att se vidare på den serien. Har hittills inte sett något fan till böckerna som är besviken på första avsnittet och det lovar ju bra :)

Nu ska jag sätta igång att plugga! yey! :) ha en trevlig dag!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback