-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

28:e april


Underbart med ännu en solig dag. Dock inte lika varmt som tidigare tyvärr! God väldigt tidig eftermiddag på er! Jag sitter och skriver på min hemtenta! den är klar men ska dock finslipa och kolla över lite svar så att jag inte missar något eller så eftersom det är tråkigt att förlora poäng på det. Jag är superglad idag. Mest för att jag hittat skjuts till skolan på lördag! detta betyder att jag slipper ta ett jäkla tåg och byta till buss för att sedan vara i Thn över en timma innan provet börjar. R ska ju iväg till Tyskland så just den här helgen fanns det ingen bil tillgänglig så jag hade tur! känns riktigt bra!

Ska skriva mer nu. Senare kanske mina föräldrar kommer på kaffe och kaka. Lilla M ska nämligen "gå" modevisning ikväll på torget och det vill jag ju inte missa och det ville inte mina föräldrar heller så jag har försökt locka hit dem på fika innan haha.

Nej fortsätta skriv var det ja! den ska vara inlämnad i morgon och när R kommer hem vill han ha datorn i vanlig ordning och eftersom min dator är på serviceverkstad ännu så slåss vi om denna.

Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback