-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

16:e december


Godkväll!

Inte mycket har hänt idag. Vaknade med sjuk huvudvärk efter en jobbig natt med vad som kändes som lite sömn så jag orkade inte ta mig iväg till skolan. Har mest suttit i soffan förutom en stund på stan och systembolaget inför i morgon. Mår bra nu som tur är så *peppar peppar* ingen sjukdom här.

Det händer inte mycket här hemma. Jag funderar på att kolla i kapp lite på serier eller glo på en till film. Får se vilket det blir. Rasmus är iväg och spelar COD hos en kompis så det är lugn och ro här. Det är bra då kan  jag nog somna tidigt och vara utvilad inför utflyttningsfesten i morgon.

Ha en trevlig kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback