-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

25:e december


Hej vänner!

Jag hade en mycket trevlig julafton igår hemma hos mina föräldrar! åt nästan ihjäl mig på maten och sedan efterrätten och allt godis som följde på det. Kom hem rätt sent och däckade i säng med ett avsnitt av Merlin på datorn i sängen. Idag har det varit lugnt. Det var tänkt att det skulle bli utgång men jag orkade ärligt inte. Vädret ute är urtråkigt och då tappade jag lusten helt...

Ska snart sätta mig och glo på film tror jag. Ska bara ta lite kort på några julklappar och sen lägga in lite film-inlägg. Hoppas ni har en trevlig kväll oavsett om ni festar eller bara slappar!


En låda för ljus som jag fick av söta Sara. Vi fyllde den rätt snabbt med alla ljus vi hade





Ett par tofflor som passar perfekt till en frusen människa av mig.
Dessa fick jag av min hemliga tomte som visade sig vara min pappa



Detta söta "vänskapshjärtat" fick jag av Sara. Det får ligga under
granen så länge



Ett par örhängen av mitt hjärta.. Väntar även in det nya Zelda-spelet
som kommer med posten om några dagar ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback