-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

30:e december


God väldigt sen natt..

Har haft en skön vecka får jag säga. Fick veta att jag fick G på marknadsföringsprovet igår och det är ju aldrig fel. Jag var ju 99% säker på att jag skulle få G på den tentan så jag blev ju inte så jätteförvånad. Vi har haft hunden Mulle här sen i måndags vilket också är trevligt. Det är väl det  som hänt. De två senaste dagarna har gått åt att skriva på min hemtena. Fem stycken frågor som ska vara "max tre sidor". Tar en stund att skriva..

I morgon ska vi köra hem vovven och sen på kvällen blir det lite mat hos Charlotte och Joakim. Ska bli trevligt.. Hoppas ni haft det trevligt ni med!


Kvällens underhållning blev rullen Warrior (2011) som handlar om två bröder med en urkass relation som möts igen efter att båda av olika anledningar ska tävla i en MMA turnering. Mycket bra rulle med bland annat Nick Nolte (Arthur), Joel Edgerton (The Thing, King Arthur) och Tom Hardy (Inception, Bronson). En av de bästa filmerna som släppts under 2011 och värd 7,5/10 i betyg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback