-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

2:e februari


Det har redan slagit över till februari! thats crazy!  förlåt för dålig uppdatering! mina dagar har sett likadana ut i princip flera veckor känns det som. Jag har tränat, pluggat, varit i skolan och typ sett på film, det är det! precis samma har jag gjort idag men faktiskt utan träning.. Variation förnöjer haha! jag har städat lägenheten lite alldeles nyligen så nu har man en städat lägenhet och det är ju skönt..

Men ni märker ju själva hur mycket jag har att skriva. Kanske försvann mina hjärnceller eftersom jag har på "Roomraiders" på TVn i bakgrunden. R påstår att man blir dum av sådana program?

Jaja nu ska jag göra... något! ha en bra eftermiddag o kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback