-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Bad day


Idag har varit en dag som inte varit helt bra. Var i skolan mellan 13.15-16.00 och hade en föreläsning om stress. Fick sitta och kolla på en massa diagram och det är ju intressant men jag var lite trött så jag var inte riktigt med i svängarna där. Är lite nervös inför kommande moment i skolan. Vi ska dels skriva en rapport inom området "Individen i det föränderliga arbetslivet" och detta ska göras två och två och jag har hittills inte hittat någon att skriva med än! alla jag känner och talar med är redan upptagna och det gör ju knappast saken bättre.

Sitter hemma ensam och äter lakrits. Tror jag ska lägga mig och läsa lite och eventuellt se Bondfilmen som visas på TV vid 21 ikväll. Blir nog bra :)

Hoppas ni har en trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback