-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Söndag 27:e


Hej hej! Jag har haft en bra helg! i fredags var jag ensam hemma på kvällen och satt och åt lakrits och kollade på serier. Igår var jag också ensam större delen av dagen då R var med en kompis och hämtade en bil i Jönköping och inte kom hem förrän på eftermiddagen. Då gjorde jag inte heller särskilt mycket under tiden. På kvällen blev det dock spelkväll och utgång. Vi spelade Buzz och Guitar Hero hela kvällen och drog oss ner till Kullgren vid 23.20 ungefär. Satt där och pratade i ett par timmar innan vi gick hem. En lugn men trevlig kväll!
Och vad har jag gjort idag? inte mycket som skiljer sig från de tidigare dagarna! Vi har haft ett litet Fringemarathon här hemma och sett flera avsnitt i rad, och sedan har vi ätit thaimat. En lugn och slapp söndag alltså!

I morgon är det skola igen. 09.15-12.00 så det är inte hela världen. Sen blir det väl träning i vanlig ordning. Blivit lite mycket sötsaker den här helgen eftersom R köpte hem en stor påse med lakrits till mig från Ullared häromdagen. Jag är svag för saltlakrits så mitt löfte till mig själv att inte äta så mycket godis liksom bara trängdes undan av behovet haha. Jaja, får springa lite extra i morgon bara för det!

Avslutar kvällen med en bild på rockstjärnan herself. Bild tagen från Sara





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback