-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

10:e januari


Hej folket! sorry för dålig uppdatering idag! jag har tagit en riktigt pluggdag! mest för att jag pratade med en klasskamrat och fick veta att det fanns en jäkla artikel (som tog ca 15 minuter att leta upp) på 23 sidor på engelska som ska "behandlas" på tentan på torsdag. Artikeln som för övrig efter en snabb genomläsning av ca två sidor verkar vara ganska lätthanterad som det ser ut just nu och handlar förresten om (som om någon skulle bry sig) "Journal of occupational and organizational psychology". Och det skrev jag ut bara för att jag vill att folk ska tro att jag är smart... vi ska ha en salstenta men får (gudskelov) ha med oss allt material. Dock får vi inte använda datorer att skriva på vilket är lite sämre med tanke på allt material som ligger på datorn. Jag lär ju få köpa en ny patron till skrivaren efter detta! Tur att pappret går till återvinningen sen! (bara artikeln var 23 sidor och det  går inte sålla för jag vet inte vad som kommer med och det står inte i någon bok)

Jag har dock slutat för dagen. I morgon blir det skolan en kort stund för ett seminarium så ikväll ska jag försöka komma i säng i tid. Är rätt så trött nu så det vore väl fantastiskt om jag fick sova i bra tid i natt! hoppas hoppas!

Nu ska jag se ifall det går något bra på TV. Hörs kanske senare!


Armin Von Buuren- Going Wrong




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback