-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

11:januari


Hej! kom hem från mitt skolseminarium för en stund sedan! sitter med dagens första kopp kaffe och tänker litegrann på vad som blev sagt på seminariet. Känns som att nästan all tentaångest har släppt! har fått veta lite hur provet kommer vara upplagt och även haft över en timma tillsammans med två andra tjejer att diskutera en massa "inför tentan" frågor som vi fick här om dagen.  Tråkigt att det är så få som dyker upp på våra schemalagda seminarium, de fattar inte vilken guldgruva det är för att få chansen att ställa frågor om provet eller kursmaterialet till läraren när vi inte behöver dela honom med 60 personer! som sagt det har hjälpt mig en hel del även ifall det kan kännas "onödigt" att åka tur och retur Trollhättan för en timma och en kvart.

Jag ska börja skriva ut en sjuhelsikes massa papper nu! vet att det är supertrist när det inte kommer några bilder men jag har varken utseende eller ork till att ta kort just nu! får lägga ut en film sen i stället kanske, har ju ett gäng innestående om man säger så :)

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback