-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

19:e januari


Hej hå! idag har jag varit riktigt duktig! har städat, pluggat och tränat i ca 1 ½ timma! känner mig riktigt nöjd! Nu har jag ätit lite GI-soppa och sitter och surfar runt. Har en del kursmaterial att läsa nu igen så det blir ingen ro här.. Funderar dock på att läsa en liten stund till. Finns ju inget att göra ändå. Ska till skolan 13.15-16 i morgon och jag hade tänkt försöka komma upp i tid i morgon så det blir nog sängen ganska tidigt idag, skönt ska det bli!

Nu blir det annat! ha en bra kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback