-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

20:e januari


En härlig solskensdag! sitter och pluggar för ovanlighetens skull *host* lika bra att börja i tid eftersom det är en del att göra som sagt. Har också en härlig träningsvärk i benen och armarna idag! Sprang sammanlagt 4,7 kilometer på crosstrainern igår, dock inte i ett kör eftersom min kondition är urusel efter uppehållet men jag känner mig stolt ändå! 40 minuter tog det allt som allt. Tänker satsa på 5 kilometer i framtiden. Inte så superbra kanske när man gör det i omgångar men det känns att det tar i mina geleben. Kunde knappt gå på dem igår efter det. Idag blir det inget gym dock! tänkte ta en långpromenad om en stund när jag känner mig färdigpluggad eller att jag behöver en paus. Annars kan jag säga att det enda roliga som händer idag är att vi ska gå och köpa en mp3 till mig då jag inte själv vet var min gamla befinner sig. Det är ett bra gym jag tränar på men musiken är inte den bästa tyvärr så jag behöver lite fartfylld musik för att klara tempot bland mina minivikter och crosstrainern haha :)

Tips på bra träningslåtar någon?


En bra träningslåt i alla fall





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback