-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

27:e januari


Idag har det varit en rätt skön dag! jag har tränat en timma på gymmet. Dock bara kondition och mage idag. Träffade C där och vi bestämde oss för att träna ihop någon dag! mycket roligt! sen har vi inte gjort särskilt mycket. Vi lagade tacosallad till middag och efter det var vi ute och gick i 50 minuter med grannarnas vovvar i kylan. Höll på att förfrysa benen av mig men det var skönt att komma ut ändå. Efter det åkte vi en snabb sväng till Torp igen eftersom vi hade så dåligt med tid förra gången så vi missade att köpa en kudde till mig som jag så gärna ville ha! (så slipper vi bråka om den kudden R köpte men som vi båda vill ha) Sen gick vi till systemet och köpte lite dricka till på lördag! vi ska ha ytterligare en spelkväll men med lite andra (och "gamla") människor den här gången vilket ska bli mycket trevligt..

Nu ska vi se på Avatar och ta det lugnt. R ska till skolan i morgon och jag hade tänkt försöka gå upp i tid för att hinna köra ett gympass och plugga så här hemma händer det inte många knop!

Hoppas er kväll är lugn och fin den med!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback