-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

2:a januari


Hej! det är söndag och dagen innan mitt ständigt återkommande nyårslöfte om mer träning börjar gälla (vem börjar ett nyårslöfte på en helg liksom?) får se vad det blir. Kanske en lugnare promenad eftersom den här jäkla förkylningen aldrig ger sig! så fort den är bort blir det i alla fall gymkort och träning på allvar. Dags att dra ner på godiset för att kunna dra ner på kilona innan sommarens stranddagar! får se hur det går! Nu (innan jag börjat..) taggar jag ordentligt i alla fall!

Idag har det inte hänt särskilt mycket. Sovmorgon, frukost och diskande från min sida. Funderar på att se om det finns nåt att se på TV eller om jag ska sätta på en film kanske? klockan är ju inte mycket ännu!

Ska se vad som dyker upp! Hoppas ni alla har en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback