-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

3:e januari


God kväll! idag var det meningen att jag inte skulle ta så lång sovmorgon men jag sov dåligt igen tyvärr. Det är inget roligt alls att vända på dygnet så idag blir det säng i någorlunda tid! Dagen har bestått av mathandling (såklart) och sen har jag pluggat "organisationskultur" en (för mig) duktig stund! just det vi snart ska ha prov på har jag haft lite svårt att förstå men jag insåg ganska snart att jag förstod så fort jag väl satte mig ner med det. Vårt prov ska vara en salstenta men vi får lov att ha med oss alla böcker, anteckningar osv, så det är som en hemtenta eftersom det kommer vara lite utförligare svar som krävs på frågorna. Kände att jag måste lägga grunden bara så kommer nog allt gå bra! mindre positivt var att jag såg att skolan börjar på fredag. Sicken dag! nåja det är bara till att stå ut!

Nu ska jag göra annat! ha en bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback