-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

5:e januari


Hej! samma slentrianvardag här som vanligt! pluggat i hittills ca 1½ timma. Gick upp i tid idag också men är tyvärr megatrött och seg så pluggandet går lite långsammare idag. Bestämde mig för att plugga på samma jag gjort i två dagar nu och börja på något nytt i morgon då jag förhoppningsvis är piggare!

Dock ska vi bryta lite mot allt idag och ta en promenad alldeles strax! ska bli skönt att komma ut och känna på den ganska milda luften. Jag behöver komma igång lite också eftersom det snart blir gymkort så lite motion är inte helt fel!

Skriver mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback