-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

6:e januari


Idag har varit en bra dag! sov till efter 12 (somnade inte så tidigt inatt så jag kommer nog kunna sova ändå) vaknade och kom på att vi hade tvättid, sorterade tvätt och sprang ner och la in den, gick upp och pluggade organisationsstruktur i ett par timmar. Har ätit mat, hämtat tvätt och ska ta en lugn kväll nu eftersom jag ska till skolan i morgon. R ska iväg till en kompis och dricka öl och sova där i natt så det blir en ensamkväll som jag uppskattar ibland!

Får se vad jag hittar på! kanske ser en film eller något annat. Den som lever får se. Ha en jättefin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback