-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

7:e januari


Hej på er! jag sov ju som nämnt tidigare ensam i natt. Hade vänt tillbaka dygnet sen tre dagar tidigare för att komma upp till skolan och allt men tror ni inte klockan var 02.30 sista gången jag kollade på den?! somnade en kort stund efter det och skulle upp kl 07.10 så jag kände att det var kört. Vaknade av ett sms från älsklingen vid 09.30 och gick upp strax därefter. Får dåligt samvete när jag inte går till skolan så jag har pluggat lite mer än vanligt idag. Fortfarande organisationsstruktur, i morgon (om jag går upp i tid) så ska jag gå vidare och läsa litegrann om sambandet mellan org.struktur och org.kultur! hur roligt låter inte det? :P

Efter pluggandet har jag inte gjort något. Somnade i ca 1½ timma igen (suck) och sitter nu här och glor. Det var meningen att vi skulle gjort något ikväll men jag tror inte vi orkar. Nåja får se vad som händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback