-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Året som gått!


Det har nu gått över till ett nytt år och jag ser tillbaka på tiden som varit med både glädje och sorg men i det stora hela har glädjen varit överlägsen. Det har förekommit både dödsfall och nytt liv, allt här hemma förflyter på, inte alltid på den välkända dansen på röda rosor men inte heller något förödande. Vi passerade en för mig väldigt speciell tre års gräns i vårat förhållande och jag ser fram emot många, många fler. Förra året sa min kära farmor hejdå till jordelivet och gick vidare. Min älskade pappa genomgick en livsviktig hjärtoperation för att kunna må 100% bra igen, en kär vän hade en jobbig tid i sitt liv och jag själv fightades som vanligt med att få ordning på vissa saker i mitt "tidigare liv" som fick mig att periodvis må riktigt dåligt.  Dock har det följt bra saker med allting. Jag vände blad och kastade mig in i personalvetarutbildningen som jag efterlängtat kom in på.  Lillasyster fick sitt första barn, lilla Milja som var mycket efterlängtad, och jag i samband med skolstarten kändes det som att jag vann en hård kamp och vann min självkänsla. Jag har haft många trevliga stunder med vänner och bekanta och det är inte fy skam!

Detta året ska bli ännu bättre! Rasmus tar examen och det är mycket roligt och stort! Nya saker händer i juli och sen får vi se vad året har att erbjuda! Det ska bli mycket spännande att se!

Bilder från året som gått












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback