-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Mp3




Här är en bild på min nya lila Mp3 som jag köpte förut. Jag bad att få den minsta de hade. Nja kanske inte men den här har ett clip som gör att jag kan fästa den i kläderna vilket är mycket bra när jag springer. Har köpt ett par bättre hörlurar än de som följde med också. Mp3 och hörlurar gick på 329:- så det är ju inte den bästa kvalitén kanske men jag hoppas att den ska duga ändå! Nu ska jag bara hitta lite bra musik också! Lite av musiken jag ska lägga in är bland annat:

Black eyed pease- Pump it
Usher- More
Armin Van Buuren- Broken tonight
Swedish House Mafia ft. Pharell- One
NERD- She wants to move
Armin Van Buuren- Going wrong
Nightwish- Sahara
Sonata Arctica- The Cage
David Guetta ft. Akon- Sexy bitch

Det är de låtarna jag valt hittills.. Får gräva lite mer helt enkelt *Suck*
Hoppas ni har en bra kväll förresten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback