-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Nyköpt


Här är lite bilder på vad jag shoppade i måndags




Tröja Gina Tricot 99:-




Tröja Vero Moda 159:-
Byxor Vero Moda 299:-





Detta är mina "motivationsbyxor" de är precis på gränsen till för små och det blir en superduperbra anledning att fortsätta träna.




Sen lite småsaker. Tofsar eftersom jag alltid slarvar bort mina oavsett att jag köpt flera 10-pack.
En flaska med "Salt water spray" som tydligen ska ge en "strandlook" om man sprejar håret med det och det kunde jag ju inte låta bli. Sen lite rengöringsgrejer och ett nagellack.  Har inte målat naglarna på år och dar så det var lite roligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback