-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Vikten av en långpromenad!


Hallå hey! det blev inga bilder på kläderna igår. Sorry! ska försöka ta korten och lägga ut dem ikväll om R har lust att hjälpa mig ta kort sen! Har druckit mitt morgonkaffe och ska äta lite frukost. Jag dricker inte kaffe och äter frukost samtidigt om jag inte ska till skolan. Mysko.. Jaja, i vilket fall blir det ett par timmar plugg efter frukosten och sen hade jag tänkt ta en promenad ute i det fina  men dock kyliga vädret. Var på gymmet igår och förrgår så jag får ta lite paus. Ska gymma på fredag också så det blir skönt med omväxling. Har klarat av att köra 2x30 minuter på crosstrainern nu i alla fall två tillfällen! det ska jag absolut fortsätta med trots att det är för jäkla jobbigt. Kampen mot de där kilona jag så gärna vill gå ner har bara börjat!

Frukost var det ja.. Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback