-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

11:e juli


Godmorgon!

Igår när min hjärtevän kom hem från Vargön så vände han nästan i dörren. Vi hade pratat om att hämta den andra hunden (den vi hade först) för att fortsätta med stadsträningen så vi åkte ut till Bokenäs direkt efter att vi slängt lit skräp och lämnat tillbaka en TV vi har lånat ett tag. Blev kvar hos mamma och pappa till typ klockan var 23.10 eller något.

Nu har jag precis druckit mitt kaffe och ätit frukost. Gick och la mig lite småhungrig igår så jag var jättehungrig i morse. Hunden ligger ute på balkongen och glor på bilar och babe ligger i sängen och snoozar för typ tredje gången eller något. Ska nog gå och dra upp honom så att han kan gå med mig ut på en promenad med hunden nu.

Godmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback