-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

15:e juli


Hellu!

Igår kväll var vi hos mina föräldrar för att lämna tillbaka hunden. Vi blev bjudna på mat på en restaurang och satt där och pratade i ett par timmar innan vi åkte hem! trevligt! hemma igen så var vi sociala mot varandra. Jag satte mig och spelade sims och älsklingen COD. Vi gick och la oss vid 01 ungefär. Idag tog jag sovmorgon till 11.30. Har precis ätit frukost och ska snart dra igång dagen. Ska en sväng till polisstationen och lämna in ett nyckelkort som jag hittade i förrgår. Skulle lämnat in den igår men då stängde det typ 5-10 minuter innan jag kom dit. Sen i eftermiddag blir det barnkalas i Vargön. Sen får vi se vad som händer! Ha en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback