-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

22:e juli


God fredag på er alla!

Kom hem för ett par timmar sen. Sov hos mina föräldrar igår till idag för att det var meningen att jag skulle måla. Dock var det så dåligt väder så jag kunde inte det idag. Höll på i fyra timmar igår och hade gott ont i handen efter det! det märks att jag inte är van med det. Mina fingrar stelnade och gjorde typ ont att röra haha. Det är typ det jag gjort! Igår kväll såg jag på film med mamma och det blir nog likadant ikväll. R ska jobba i morgon så det blir lugna gatan här idag och jag är himla trött också. Dock är jag riktigt partysugen så jag får väl vila upp mig till Fjordfestivalen haha!

Ha en underbar fredag vad ni än gör!


Snygg bild på mig när jag målar.. Haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback