-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

3:e juli


Hej folket! idag sov jag till strax efter 11. Låg kvar och gottade mig i sängen ett tag och försökte känna efter ifall jag var bakfull. Det slapp jag dock, slänger en tacksamhetens tanke åt de sex glas vatten jag avslutade kvällen med igår. Igår ja.. Vi hade en mycket trevlig kväll med vännerna och ett frågespel. Jag vann inte någon gång men är näjd ändå. Trots att vi åkte hem vid 00.30 så drack jag en del och det brukar ju betyda att man hade trevligt, det hade vi som  sagt också. Idag har jag dock varit seg. Har legat på balkongen och solat en stund när solen väl behagade titta fram och det var inte alls fel. Förutom det har jag kollat på film och städat här hemma.

Nu ska jag gå och ta en dusch och sen blir det kanske en till film. R sitter och spelar så jag har ensamtid.

Hoppas ni haft en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback