-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Nattinlägg


Hej!

Igår var en fullproppad dag för mig! först hade jag sovit lagom bra på natten och valde att gå upp vid 11 nångång tror jag. Åt frukost och bestämde mig för att ta tag i gymmandet så efter maten drog jag dit ner och tillbringade säkert 1½ timme där! kom upp och duschade, varvade ner och surfade lite innan klockan blev 15 då min syster kom med lilla Miljis som jag lovat att passa idag. Vi hade en bra dag hon och jag. Vi var på biblioteket och läste lite böcke men eftersom lillfröken inte lyssnade så bra så satte vi oss och målade istället. Sen tog vi en lugn strospromenad genom staden i en ettårings takt innan vi gick hem igen och lekte. Jag har haft henne i ca sex timmar och är aptrött så jag förstår nu att det inte är en dans på rosor med småbarn. Syrran hämtade henne vid 21 och efter det föll jag ihop i soffan och där har jag suttit tills nu. Blir nog sängen snart då jag är astrött. Hoppas ni haft en bra dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback