-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

2:a juni


Så här sent sitter jag och glor.. Somnade i sängen en stund förut så nu har jag givetvis sömnproblem. i förrgår kväll trodde jag att jag höll på att avlida av trötthet men vi kollade klart på en film och gick och la oss runt o1. Jag gick upp runt 09.20 eftersom jag inväntade det sista från vår handledare och när jag äntligen fick grönt ljus av honom så skickade jag in den till examinatorn som ska bestämma om vi får redovisa på fredag. Efter att det var klart så skrev jag ut uppsatsen och började läsa igenom och markera de stycken jag ska säga på redovisningen. Sen var vi en sväng på Ö & B för att hämta babes schema och när vi kom hem så var drog jag ut på en powerwalk/joggingtur i ca en timma. Det var nog det intressantaste jag gjorde..

Jag tror dock jag ska gå och lägga mig nu ändå.. Får inte vända på dygnet för mycket..

Sov så sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback