-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

5:e juni


Hej folks! kan bara säga att jag haft en underbar helg!

Igår träffade jag Sara o Charlotte på Skeppsviken och solade i ett par timmar. När jag kom hem igen så började jag göra mig i ordning för kvällen som tillbringades med altanhäng plus utgång. Det var en trevlig kväll med lite spel och sedan dans och skoj till strax innan två då vi gick hem.

Idag blev jag hämtad vid 10 av min bror och vi åkte ut till min mamma o pappa i Bokenäs och där har jag tillbringat dagen tillsammans med mina syskon. Vi har hjälp till att tvätta och putsa båten innan sjösättningen och även ätit god mat och solat en del. Kom innanför dörren för en stund sedan och tänkte antagligen sätta mig och spela lite Sims nu..

Hoppas ni tagit tillvara på solen. Nu kommer det en vecka med typ regn hela tiden :(

Bilder från igår. I vanlig ordning lånade från Sara












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback