-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Moster


Ja nu blev jag äntligen moster igen för fjärde gången! min syster ringde mig igår och frågade ifall jag kunde komma och sova över och passa hennes barn ifall hon och hennes kille behövde åka in snabbt till förlossningen. Hon hade fått värkar så jag åkte dit vid 16 ungefär och en stund senare kom hennes kille hem och de åkte in direkt. Dröjde typ 2½ timme innan syrran ringde och berättade att det blev klart och att vi blivit moster till en liten kille. Han hade nog bråttom ut! jag sov i alla fall över och åkte hem i morse och sen har typ nada hänt. Sov lite dåligt i natt så jag har varit trött och känt mig allmänt kass hela dagen så det blir nog tidigt i säng idag! R börjar jobba tidigt i morgon och jag ska ta mig en skön sovmorgon!

Hoppas er dag varit bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback