-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Sommarlov!


I morse åkte jag till skolan och träffade mina kamrater lite snabbt innan vi gick upp och redovisade vår B-uppsats. Jag tycker att det gick sådär. Är inte alldeles nöjd.. Blev lite fel här och var och vi var inte tillräckligt förberedda trots att jag trodde det. Nåja.. Vår lärare sa att vi eventuellt skulle få en lektion som handlade om hur man redovisar för att  vi ska få en inblick i det eftersom det alltid inte är så lätt.. Vi fick ett papper med lite ändringar som ska genomföras och skickas in inom en vecka så det får vi fixa! Tror vi får G i alla fall och då är jag nöjd!

När jag kom hem gick jag en tur ner till gymmet. En snabbis idag på ca 45 minuter. Crosstrainer och mage sen lockade solen så jag gick upp igen, duschade och la mig på balkongen och solade i ca två timmar medan jag lyssnade på min ljudbok. Nu har jag precis duschat igen, dragit på mig after sun och dricker kaffe och inväntar R. Han har varit i skolan och redovisat C-uppsats och nu är han äntligen klar med skolan (så när som på en kurs) Grattis älskling :) nu är det ut i arbetslivet som gäller!

Jag ska inte göra något ikväll. R ska iväg till skolan på avslutningsmiddag. I morgon ska det bli strålande sol så då får vi se vad som händer :) jag är öppen för eventuella förslag!

Hoppas ni haft en underbar dag och har en fortsatt underbar kväll!


Underbart att termometern visar 26,6 grader ute och att
man därför kan använda dessa :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback