-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

11:e mars


Hej! har varit i skolan i ett par timmar idag tillsammans med tjejerna jag ska skriva min rapport ihop med. Vi har valt ämne och skrivit frågeställningar samt pratat med vår lärare för att få ett par frågetecken avklarade. Det känns mycket bättre nu när vi så att säga har kommit igång trots att vi inte börjat skriva än. Vi har fem frågor att skriva till samma seminarium där vi ska redovisa rapporten så det blir fullt upp i ett par veckor framöver kan man säga.

Har precis ätit lite lunch i form av gröt. Sitter och läser om tsunamin och jordskalvet i japan. Fy så hemskt säger jag bara. Blir alltid ledsen när jag läser om sånt. De vet ju inte på långa vägar vad dödssumman ska landa på..

Ska snart ner till gymmet och springa litegrann. Sen blir det en lugn kväll för mig eftersom R ska spela hela kvällen. Hoppas ni ska göra något roligare :)

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback