-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

16:e mars


Idag har jag varit uppe ganska tidigt för att träna med C nere på gymmet. Det gick inte så bra idag. Kände mig mest trött och orkade inte lika mycket som vanligt. Tråkigt när det blir så! sedan tog jag en dusch och gjorde mig en kopp kaffe för att sätta mig vid datorn och rapporten. Hittade typ inget bra material till den så jag gav upp ganska snart, jag får hitta en tredje fråga och skriva en sida om den istället. Har gjort 2/5 frågor till seminariet istället och det är ju i alla fall något. Detta tog typ 4 timmar och jag slutade inte förrän alldeles nyss då R kom hem ifrån jobbet.

Nu ska jag gå och ta mig lite mat och sen blir det annat hela kvällen. Inget roligt dock. Jag är för trött... Hoppas R inte håller på att smitta mig med sin jäkla förkylning..

Ha en bra kväll!

En bild från mars förra året




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback