-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

17:e mars


Goddag! jag känner att jag någon morgon måste ta en ordentlig sovmorgon. Alternativt gå och lägga mig tidigare. Är trött på dagarna och det är ju inte kul! Fick officiellt på papper igår att jag fick U på förra tentar. Det var ju väntat men det är surt ändå. Vi blir väl mer än halva klassen på det omprovet haha. Läste lite av det som ingick på det provet förut och det verkar som att det sitter i huvudet ännu för jag kunde det efter att ha läst det en gång så omprovet kommer säkert gå bra!

Nu blir det snart att börja med maten och sen om ett par timmar lite träning. När R gått upp ur soffan där han för tillfället ligger och sover.. Det är inte kul att vara sjuk..

Ja så ligger det till! nu ska jag nog forsätta läsa litegrann.  Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback