-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

19:e mars


Lördag och strålande solsken! igår var det snö och +- 0 grader hela dagen typ och idag är det underbar sol och mellan 8-9 grader! underbart!

Jag ska precis börjar skriva på min rapport igen. Har typ en sida kvar så är inte så stressad. Om allt flyter på då det vill säga. Det är inte lätt att hitta en massa fakta när jag söker bland hundratals artiklar.. När jag känner att jag fått gjort tillfredsställande mycket så ska jag nog ta tag i disken. Sen om tid finns blir det nog en promenad/joggingtur. R jobbar idag och när han kommer hem ska vi på kalas i Vargön. Ska bli mycket trevligt!

Hoppas ni har en fin dag! håll er krya och friska nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback