-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

20:e mars


Och skolarbetet fortsätter. Har suttit i flera timmar och är äntligen klar med en fråga till rapporten och alla frågor till seminariet. Dock gick det lite segt idag. Har halkat in på fel saker (facebook, aftonbladet, tradera) flera gånger under tiden då jag skulle skriva. Men som sagt nu är jag äntligen klar!

Vunnit lite böcker på en auktion på Tradera idag också. Har länge velat samla på mig alla HP böckerna och fick de fyra första för sammanlagt 214 kr och det var mycket billigt!

Ska snart lägga mig i soffan och glo på TV nu. R kommer hem från jobbet om typ en timma och då ska det väl tas tag i mat och sånt där nödvändigt.

Hoppas ni har en trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback