-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

24:e mars


Hej! har suttit i skolan ffrån 9-15 för att skriva klart och sätta ihop vår rapport. Det har tagit sjukt mycket längre tid än jag trodde! Nu är jag i alla fall äntligen hemma och väntar på att få mat i form av spaghetti o köttfärsås. Ska ta det lugnt resten av kvällen efter ett besök på Siba. Ett glatt besked att jag får lite pengar tillbaka på skatten i år i alla fall! nu känns det lite lättare inför den stundande sommaren och stressen jag känner inför att fixa sommarjobb.

Hämtade ut den jävla skittentan jag kuggade på förut också och är ännu mer irriterad. Hon har satt frågetecken på begrepp som står i litteraturen och varit allmänt sjukt snål med poängoch trot eller ej men det här är inte ord från en bitter tentakuggare! detta är sanning..

Jaja ska sluta sura över det och ta nya tag. Men först ska jag äta mat!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback