-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

29:e mars


Goddag! jag hade världens mest fruktansvärda natt! jag har knappt sovit något och när jag väl gjorde det så drömde jag mardrömmar om spöken (från boken jag lyssnade på) och att min dator inte gick att laga (paniik?!) så jag var nästan glad när jag kunde gå upp i morse. Skulle vart t skolan men att gå upp kl 07 när du inte sovit särskilt mycket var inte lockande så jag låg kvar istället. Vakade med världens huvudvärk och satte mig med en kopp kaffe vid datorn. Sedan kom posten med mitt Sims 3 spel som jag beställt till mitt Wii så jag har spelat ett tag. Nu ska jag ta mig något att äta och börja planera för att gå ner till gymmet! 10,9 grader ute för tillfället så kanske blir en joggingtur i stället!

Hoppas ni har en bra dag!


Det här spelet lär jag nog hamna framför ikväll igen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback