-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

8:e mars


Hej hå! R är faktiskt i väg på jobb idag. Jag har tagit hans dator i besittning och skriver på min jäkla seminarieuppgift. Fråga 2/3 är nu klar! den här frågan handlade om kvinnliga chefers upplevda stressnivå  och vad detta kan bero på! spännande, spännande. Strålande solsken och plus sex ute! funderade på att ta en promenad men det får nog bli gymmet ändå tror jag. Ska precis göra mig lite havregrynsgröt (kan man äta det till lunch?) så att jag är förberedd att gå ner om en timma eller så!

Är det dags att våga hoppas tro? :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback