-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

...


Grå och trist dag idag igen. Jättekul! har tillbringat ett par timmar på skolan och letat information till vår rapport om stress vi ska skriva. Det mesta är genomtalat och det är bara till att sätta igång. Känns skönt! dock får det bli i morgon. Jag orkar inte ta tag i det här just nu. Vi har varit och handlat mat och jag ska snart äta lite för att kunna gå ner och träna typ vid 15. Så har min dag sett ut och så kommer min dag se ut. Hoppas ni har det bra!

Dessa bilder la jag ut för ett år sedan. Vi tog oss en promenad ute på havet utanför strandpromenaden. Sånt här väder är det inte i år. Termometern visar plus fem grader just nu. Nu är nog våren snart här..

För ett år sedan..
Jag har inte kollat om det går att gå på isen där borta nu i år men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback