-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Lördag!


Idag var det meningen att jag skulle tagit sovmorgon men jag blev väckt vid 10 av min käre far. Det gjorde inte så mycket ändå för det är skönt att komma upp i tid! Jag gick ner och sprang på crosstrainern i 45 minuter och har nu tagit en dusch och sitter med en kopp kaffe i lugn och ro. Ikväll blir det utgång i Trollhättan med ett gäng klasskamrater! ska bli mycket trevligt. Alltid kul att hitta på något utanför skolan och studierna, även roligt eftersom det blir med många jag inte pratat med så mycket!

Strålande solsken idag! termometern visar 7 grader och det är ju underbart! får hoppas det håller i sig nu :)

Nu ska jag surfa runt lite! Hoppas ni har en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback