-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Torsdagen den 3e mars


Hallå! har varit en heldag i skolan idag med föreläsningar om organisationskultur pch klimat och sen genus. Har haft lite diskussioner om jämställdhet och allt vad det innebär. Var mycket intressant! Kom hem för en timma sen eller något och sitter typ och halvsover framför datorn. Min dator har gått sönder och måste skickas in på lagning (perkele) så jag är lite missnöjd just nu. Får ta älsklingens dator istället när den är ledig. Perfekt mitt upp i rapportskrivande och allt. Tar ca 3-4 veckor innan den blir lagad och ett par dagar innan vi får hem fraktsedlar så jag kommer väl vara utan i över en månad. Jaja får försöka stå ut!

Hoppas ni alla har haft det bra? här händer det som vanligt inte särskilt mycket utöver skolan. Ska nog ta och lägga mig med min bok och försöka komma någonstans i den. Hoppas ni har en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback