-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

11:e maj

Hej på er!

Min dag har varit bra! i morse ringde C och frågade om vi skulle cykla en tur istället för att gå ner till gymmet och det tyckte jag lät som en bra idé så det slutade med att vi cyklade till inredningsbutiken två fröknar och tillbaka. När jag kom hem så duschade jag och sen satte jag mig lite med mitt cv och skickade in lite intresseanmälningar till butiker. Sen har jag skrivit en del på min b-uppsats. Snart en sida och det är jag nöjd med!

Sitter och slänger ett getöga på TVn där det pågår hockeymatch medan jag slösurfar. Ikväll blir det Sverige- Tyskland vid 20.00! Så ser det ut här! jag ska ta mig en kopp kaffe nu och sen gå ut och hålla R sällskap på balkongen där han sitter och spelar gitarr!

Hoppas ni har haft en trevlig dag!

Haha. La in en film på FB igår jag som tyckte var skoj. Här är en annan.
Tog ett tag innan jag fattade varför den här var rolig från första början..


The Lonely Island ft. Michael Bolton- Captain Jack Sparrow

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback