-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

15:e maj


Börjar med att sjunga ett fyrfaldigt leve för min sötast Sara som fyller 25 år idag! Hurra, Hurra, Hurra, HURRA!!

Min helg har varit väldigt lugn. Mest tillbringat den framför datorn eller TVn som en riktig tråkig människa! Igår gjorde jag ju i och för sig lite nytta när vi gjorde ett rensande här hemma i garderober. Det spöregnar i skrivande stund ute. R är iväg och inviger Rc-banan med sina bilar och jag har suttit hemma och skrivit på min uppsats och tagit det allmänt lugnt och fint. Ska börja läsa lite i skolböckerna nu också. Lika bra att göra det  trots att jag inte ens  vet ifall jag behöver göra omprovet ännu *suck*  får trösta mig med en kopp kaffe och med att det är hockey final ikväll vilket ska bli mycket roligt att se på! Hoppas ni har en fin dag trots regnet!

Grattis sötaste!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback